Eerlijk? Je moet blij worden van overzicht houden. Op (heel) veel verschillende campagne-onderdelen. Van vragen van collega’s tot lastminutewijzigingen in content. Zonder jou zijn onze copywriters nergens. Als campagne coordinator zorg jij dus dat de inbound-campagnes voor onze MKB-klanten tiptop in orde zijn. En moet je soms zelf even een stukje (her)schrijven? Dan vliegen jouw vingers over je toetsenbord.

Beschikbaarheid: 32 – 40 uur

Dit ga je doen

Iedere klant heeft bij ons een eigen inbound-marketingteam, met verschillende specialisten waarmee op vaste momenten contact is. Binnen dit team ben jij verantwoordelijk voor planning en coördinatie van campagnes. Samen met je collega’s werk je aan campagnes waardoor onze klanten in contact komen met de juiste mensen. Jij plant, organiseert en coördineert. De content voor de inbound-marketingcampagnes staat dankzij jou op tijd klaar: van planning tot publicatie. Je houdt je onder andere bezig met het:

  • plannen van de content in onze contentkalender, na ontvangst van de briefings en campagneplannen
  • zorgen dat alle content binnen een campagne aansluit bij de uitgedachte inbound content journey
  • bewaren van het overzicht en de inbound marketeer op de hoogte houden van de voortgang
  • inschakelen van copywriters om content te maken en om bij de klant input op te halen
  • redigeren van opgeleverde teksten en deze content plaatsen en publiceren in HubSpot
  • schrijven van tekstjes voor social media, nieuwsbrieven en marketingmails, als de situatie erom vraagt

Werken bij De Afdeling Marketing is een feest

We zijn een snelgroeiend inbound-marketingbureau in hartje Utrecht. Samen met onze collega’s van zusterbedrijf Presenter delen we een modern en open kantoor, dat van alle gemakken is voorzien. Wij vinden het echt een feest om hier te werken. Niet dat we elke dag met een feestmuts op naar kantoor komen, wel vanwege de onderlinge sfeer. We lunchen samen, als het even kan pakken we een terrasje of organiseren we leuke activiteiten om ons hoofd leeg te maken.

Samen vormen we letterlijk de inbound-marketingafdeling van onze klant. Wij zijn het team, de handjes, de brains. Zodat de marketeer bij onze klant er niet alleen voor staat. Samen denken we het plan uit, voeren dat uit en sturen we bij op basis van resultaten en inzichten. Natuurlijk op het meest vooruitstrevende inbound-marketingplatform HubSpot. Als Platinum HubSpot Agency Partner hebben we een van de hoogste scores voor klanttevredenheid in Europa.

Dit breng je mee

Je bent lekker jezelf, zorgvuldig en niet bang voor deadlines. En je leert graag nieuwe dingen. Van nature zie je hoe dingen beter, efficiënter en slimmer kunnen. Meerdere projecten manage je tegelijk met gemak: voor jou geen moment waarop je het overzicht kwijt bent. Je werkt graag in een team en weet hoe je samen nog succesvoller kan worden dan alleen. Bovendien heb je als campagne coördinator:

  • ongeveer 5 jaar werkervaring als bijvoorbeeld content marketeer, online marketeer of digital marketeer
  • aantoonbare organisatorische vaardigheden

Voor wat hoort wat

Dit is een baan waarin we kijken naar wat goed gaat. En dat spreken we ook uit. We geloven dat je daarvan groeit. En fouten maken mag, zolang je de fouten deelt en ervan leert. Daarnaast geven én nemen we graag verantwoordelijkheid voor ons werk. Je hebt veel invloed op de resultaten, sfeer en groeirichting van het bedrijf. Je krijgt ook veel vrijheid om je werk zelf in te vullen. Het resultaat telt. Bovendien krijg je als campagne coördinator op basis van 40 uur per week:

  • een brutomaandsalaris tussen € 3.075 en € 3.500, afhankelijk van je kennis en ervaring
  • thuiswerkmogelijkheden en flexibele werktijden
  • 20 wettelijke vakantiedagen en 7 extra ‘oplaad-dagen' per jaar
  • een mobiliteitskaart voor reizen naar klanten of kantoor
  • een pensioenregeling
  • een lekkere gezonde lunch op kantoor, dus laat je broodtrommel maar thuis
  • een laptop en vergoeding voor je mobiel
  • maandelijks een werkgerelateerde, vakinhoudelijke of algemene training
  • vanaf je tweede contract een ruim opleidingsbudget voor trainingen en evenementen

Dit is jouw call to action om te solliciteren

Waarom wachten? Je kan als campagne coördinator campagnes plannen en coördineren voor de interessantste MKB-klanten. En jezelf blijven ontwikkelen, in een team dat jou op waarde schat. Zet dus direct die eerste stap en solliciteer voor 12 augustus 2022 door je cv en motivatie te delen. Heb je eerst nog vragen over de functie? Ronald beantwoordt ze met plezier via ronald@deafdelingmarketing.nl of 06-33690321.

Sollicitatieprocedure

Een duurzame samenwerking vinden we belangrijk. Om te ontdekken of we voor elkaar gemaakt zijn kan je dit na je sollicitatie verwachten:

  1. Zien we een mogelijke match? Dan (video)bellen we kort om elkaar beter te leren kennen.
  2. Met een proefopdracht laat je zien dat planning en coördinatie echt jouw ding is.
  3. Tijdens een (video)interview vertel jij ons alles over jouw expertise, kennis en ervaring.
  4. We weten nu dat je het kan. Met een gesprek bij ons op kantoor willen we ontdekken of je bij ons past.
  5. Staan alle seinen op groen? Dan is het tijd voor jouw arbeidsvoorwaardengesprek en een referentiecheck.

Voor vragen over de sollicitatieprocedure kan je terecht bij recruiter Nienke Matser, via nienke.matser@dekrachtvancontent.nl.

Interesse in deze vacature?