Plannen en organiseren van content voor inbound marketing campagnes: als Campagne Coördinator denk je vooruit, zorg je dat de copywriters aan het werk kunnen en dat de content volgens planning gepubliceerd is. Je weet wat een goede tekst inhoudt en kan deze prima zelf reviewen. 

Beschikbaarheid: 32 – 40 uur

Wie je bent:

Een ster in content planning en publiceren
De planning strak neerzetten, dat doe je met veel plezier. Je bent lekker jezelf, flexibel en niet bang voor deadlines. Je kan goed communiceren, denkt vooruit en leert graag nieuwe dingen. Door jouw sterke organisatorische vaardigheden te combineren met je kennis van content en taal zorg je ervoor dat alle content goed en op tijd is gepubliceerd in HubSpot.

Een creatieve content tijger
Je redigeert teksten graag zelf, en draait er ook je hand niet voor om zelf een tekstje te schrijven voor o.a. social media, nieuwsbrieven of een pakkende marketingmail.

Een persoon die weet van wanten
Je hebt ongeveer 5 jaar werkervaring met content marketing en je bent toe aan een frisse nieuwe uitdaging. Je ontwikkelt jezelf graag en ziet van nature hoe dingen beter, efficiënter en slimmer kunnen. Je weet diverse projecten met gemak te managen en houdt overzicht: voor jou geen moment waarop je door de bomen het bos niet kan zien.

Een team player
Je werkt graag samen in een team, en weet hoe je samen nog succesvoller kan worden dan alleen. Even iets van een collega overnemen? Klaar staan voor elkaar? Als echte teamplayer voel je je straks als een vis in het water in jouw team! Ook ben je niet bang om eerlijk feedback te delen, duidelijke communicatie vind jij belangrijk.

Wat je gaat doen: 

Samen met je marketingcollega's werk je voor verschillende b2b organisaties tegelijk. Elke campagne is anders, maar dit is wat je zeker gaat doen:  

  • Je realiseert de content voor inbound marketing campagnes: van planning tot publicatie; 
  • Je plant de content, na ontvangst van de briefings en campagneplannen, in onze contentkalender; 
  • Je zorgt dat alle content binnen een campagne met elkaar verbonden is en vorm geeft aan de uitgedachte inbound content journey. 
  • Je bewaart het overzicht en houdt de Inbound Marketeer op de hoogte van de voortgang; 
  • Je schakelt copywriters in om de content te maken en koppelt ze aan experts bij de klant om inhoud op te halen; 
  • Je redigeert opgeleverde teksten en plaatst en publiceert de content in HubSpot; 
  • Je schrijft soms zelf een tekstje voor social media, nieuwsbrieven en marketingmails.  

Wie zijn wij:

De Afdeling Marketing
Een snelgroeiend inbound marketingbureau in hartje Utrecht. Niet alleen zijn we Platinum HubSpot Agency Partner met een van de hoogste score voor klanttevredenheid in Europa, werken bij ons is ook een feest.

De inbound marketing afdeling van onze klanten
Samen vormen we letterlijk de inbound marketing afdeling van onze klant. Wij zijn het team, de handjes, de brains. Zodat de marketeer bij onze klant er niet alleen voor staat. Iedere klant heeft bij ons een eigen team waar ze op vaste momenten contact mee heeft. Samen denken we het plan uit, voeren die uit en sturen we bij op basis van resultaten en inzichten. Natuurlijk op het meest vooruitstrevende inbound marketing platform HubSpot.

Familie van Presenter
Met onze Presenter collega's werken we veel samen zowel op specialisme als op sociaal vlak. Oftewel, werken bij De Afdeling Marketing bied je de voordelen en de kenmerken van zowel een klein team als van een grote organisatie. 

Hoe we werken: 

Je krijgt waardering voor je werk 
We kijken naar wat er goed gaat en spreken dat uit. In plaats van te focussen op wat er fout is gegaan. We geloven dat je daarvan groeit. En fouten maken mag, zolang je de fouten deelt en ervan leert. 

Je blijft in beweging
Verandering is de enige constante in de huidige wereld. Daarom zijn we continu in beweging, expertimenteren we met nieuwe werkprocessen, kijken we steeds hoe het werk slimmer en beter kan.  

Je krijgt verantwoordelijkheid 
We geven en nemen graag verantwoordelijkheid voor ons werk. Je hebt veel invloed op de resultaten, sfeer en groeirichting van het bedrijf. Je krijgt alle ruimte om content processen, systemen en methodieken te verbeteren of te introduceren. Je krijgt ook veel vrijheid om je werk zelf in te vullen. Het resultaat telt.  

Wat mag je verwachten: 

Een ambitieus en snelgroeiend team
Als collega bij De Afdeling Marketing kom je terecht in klein, enthousiast en gedreven team.  

Een werklocatie in het hartje van de stad 
We werken in principe op ons kantoor in Utrecht. Je mag ook gedeeltelijk vanuit huis werken. Ga je naar kantoor of naar een klant? Dan krijg je van ons een mobiliteitskaart.  

Natuurlijk krijg je een goed passend salaris  
Afhankelijk van jouw kennis en ervaring is de salarisindicatie tussen €3075,- en €3500,- op basis van 40 uur.  

Ruimte voor ontwikkeling 
Iedere maand krijg je een werkgerelateerde, vakinhoudelijke of algemene training. Zo vergroten we je kennis én maak je stappen in je persoonlijke ontwikkeling. Denk bijvoorbeeld aan een training over SEO of over de balans tussen werk en privé. Daarnaast hebben we een kast vol vakliteratuur en delen je collega’s met veel passie hun kennis met je.  

Blijf je na je eerste contract bij ons hangen?  
Vanaf je tweede contract krijg je een ruim opleidingsbudget om trainingen te volgen en evenementen te bezoeken. 

En vergeet de extra’s niet! 
Onze ruime secundaire arbeidsvoorwaarden zijn om over naar huis te schrijven en er is genoeg tijd en ruimte om jezelf te ontwikkelen; zowel binnen je vak, als persoonlijk: 

  • Extra zijn de zeer uitgebreide HubSpot trainingen waar we veel tijd voor vrijmaken: om certificaten te halen en trainingen af te ronden.  
  • Je krijgt een goede pensioenregeling en je krijgt een eigen laptop. 
  • Er zijn 27 vakantiedagen om van te genieten. 
  • Samen genieten we elke dag van een lekkere gezonde lunch op kantoor, dus laat je broodtrommel maar thuis! 

Klaar om te reageren? 

Mooi zo. Vul het formulier hieronder in met je cv en motivatie of neem direct contact op met Ronald.

Interesse in deze vacature?