Projectmanager Marketing Campagnes

Beschikbaarheid: vanaf 24 uur

Eerlijk? Je moet blij worden van overzicht houden. Op (heel) veel verschillende campagne-onderdelen. Van vragen van collega’s tot lastminutewijzigingen in content. Zonder jou zijn onze copywriters nergens. Als project manager campagnes zorg jij dus dat de inbound-campagnes voor onze MKB-klanten tiptop in orde zijn. En moet je soms zelf even een stukje (her)schrijven? Dan vliegen jouw vingers over je toetsenbord.

Inbound marketing beschikbaar maken voor onze klanten, jij weet hoe

Iedere klant heeft bij ons een eigen inbound-marketingteam, met een lead marketeer, Hubspot specialist, copywriter en jij als Projectmanager marketing campagnes. Binnen dit team ben jij verantwoordelijk voor planning en coördinatie van campagnes. Samen met je collega’s werk je aan campagnes waardoor onze klanten in contact komen met de juiste mensen. Jij plant, organiseert en coördineert. De content voor de inbound-marketingcampagnes staat dankzij jou op tijd klaar: van planning tot publicatie. Je houdt je onder andere bezig met het:

  • plannen van de content in onze contentkalender, na ontvangst van de briefings en campagneplannen.
  • zorgen dat alle content binnen een campagne aansluit bij de uitgedachte inbound content journey.
  • bewaren van het overzicht en de je team op de hoogte houden van de voortgang.
  • inschakelen van copywriters om content te maken en om bij de klant input op te halen.

Vier succes, beweeg mee in de groei en pak je verantwoordelijkheid, dat is onze werkwijze

We zijn een snelgroeiend inbound-marketingbureau in hartje Utrecht. Samen met onze collega’s van zusterbedrijf Presenter delen we een modern en open kantoor, dat van alle gemakken is voorzien. Wij vinden het echt een feest om hier te werken. Niet dat we elke dag met een feestmuts op naar kantoor komen, wel vanwege de onderlinge sfeer. We lunchen samen, als het even kan pakken we een terrasje of organiseren we een andere activiteit om ons hoofd leeg te maken.

“Het mooie van het vak? Dat is toch wel dat je de onmisbare schakel bent. Ik krijg regelmatig applaus van mijn collega’s als we ruimschoots voor de deadline klaar zijn en er even tijd is voor ontspanning. Hoe? Met mijn planning kunnen zij zich focussen op hun taak. Ik zorg voor uitlooptijd. En die puntjes op de i, daar zorg ik zelf voor.” – Eveline Verwimp | Projectmanager marketing campagnes

Samen vormen we letterlijk de inbound-marketingafdeling van onze klant. Wij zijn het team, de handjes, de brains. Zodat de marketeer bij onze klant er niet alleen voor staat. Samen denken we het plan uit, voeren dat uit en sturen we bij op basis van resultaten en inzichten. Natuurlijk op het meest vooruitstrevende inbound-marketingplatform HubSpot. Deze werkwijze heeft ervoor gezorgd dat wij als HubSpot Agency Partner een van de hoogste scores voor klanttevredenheid hebben in Europa.

Denk vanuit het ‘wij’ dan hoor je erbij. Ben jij deze persoon?

Check, check, dubbel check; dat doe je graag om zorgvuldig te zijn. Ben je het eens met de stelling: deadlines zijn er om gehaald te worden? Vind je het leuk om nieuwe dingen te leren en kijk je graag hoe zaken beter, efficiënter en slimmer kunnen? Meerdere projecten tegelijk managen is voor jou geen probleem? Word jij blij van werken met collega’s en voor klanten? Dan ben jij onze coördinator die we zoeken. Bovendien heb je als Projectmanager marketing campagnes:

  • ongeveer 2 jaar werkervaring als bijvoorbeeld content marketeer, projectmanager of digital marketeer.
  • aantoonbare organisatorische vaardigheden.
  • aantoonbare ervaring als verbinder.

Van ons voor jou

Dit is een baan waarin we kijken naar wat goed gaat. En dat spreken we ook uit. We geloven dat je daarvan groeit en je krijgt coaching op basis van je talenten. Daarnaast geven én nemen we graag verantwoordelijkheid voor ons werk. Je hebt veel invloed op de resultaten, sfeer en groeirichting van het bedrijf. Je krijgt ook veel vrijheid om je werk zelf in te vullen. Het resultaat telt. Bovendien krijg je als Projectmanager marketing campagnes op basis van 40 uur per week:

  • een brutomaandsalaris tussen € 3.000 - € 3.700, afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • thuiswerkmogelijkheden en flexibele werktijden.
  • een mobiliteitskaart voor reizen naar klanten of kantoor.
  • 20 wettelijke vakantiedagen en 7 extra ‘oplaad-dagen' per jaar.
  • een pensioenregeling.
  • een lekkere gezonde lunch op kantoor, dus laat je broodtrommel maar thuis.
  • een laptop en vergoeding voor je mobiel.
  • maandelijks een werkgerelateerde, vakinhoudelijke of algemene training.
  • vanaf je tweede contract een ruim opleidingsbudget voor trainingen en evenementen.

Dit is jouw call to action om te solliciteren

Er is plek voor jou vrij in ons hechte team. Mooie opdrachten liggen klaar. Wacht niet te lang, solliciteer voor 2 december 2022 en druk op onderstaande solliciteerbutton. Dan bellen we je voor een korte kennismaking. Daarmee krijg je een volledige indruk van de baan en kun je alvast sfeer proeven.

Heb je eerst nog vragen over de functie? Ronald beantwoordt ze met plezier via ronald@deafdelingmarketing.nl of 06-33690321.

Sollicitatieprocedure

Een duurzame samenwerking vinden we belangrijk. Om te ontdekken of we voor elkaar gemaakt zijn kan je dit na de kennismaking verwachten:

  1. Met een proefopdracht laat je zien dat inbound marketing echt jouw ding is.
  2. Tijdens een (video)interview vertel jij ons alles over jouw expertise, kennis en ervaring.
  3. We weten nu dat je het kan. Met een gesprek bij ons op kantoor willen we ontdekken of je bij ons past.

Staan alle seinen op groen? Dan is het tijd voor jouw arbeidsvoorwaardengesprek en een referentiecheck.

Voor vragen over de sollicitatieprocedure kan je terecht bij recruiter Nienke Matser, via nienke.matser@dekrachtvancontent.nl

Interesse in deze vacature?